jajd | 1.9 AMMATTIKÄYTÄNNÖTNuorten Akatemia; kirjaudu Note-koulutoimintaan,Laatua R&M -diatHarjoittelu -diatMAMU-diat:a) Muslimioppilaiden eriyttäminen b) Suosituksia Mamu-näkökulmasta ti 4.9. klo 13.15–14.45 Orientaatioto 6.9. klo 14.15–15.45 Oma työskentely: ops jaKonstikas -kysymyslomakema 10.9. klo 9.15–10.45 Eira Suhonen (esikoulusta–kouluun)ti 11.9. klo 13.15–14.45 Ilona Kuukka (maahanmuuttajat)ma 15.10. klo 12.30–14.00 Vierailu: Sirpa Lautjärvi,Sairaalakoulu AURORAto 18.10. klo 10.15–11.45 (+ tehtävän purku)ma 29.10. klo 9.15–10.45 Kaisa Pietilä (Nuorten akatemia)pe 2.11. klo 10.15–12.45 HKI ja HOJKS: Tom Andersson jaOuti Dammert. Lisäksi Riston jaMarjatan tutkimustulosten esittelyäprojektista "HKI EO laatu"
|
|
Jokainen perehtyy ops:ista (www.oph.fi) seuraaviin osa-alueisiin:1.Kodin ja koulun välinen yhteistyö, Oppimissuunnitelma2.Ohjauksen järjestäminen, Tukiopetus, Oppilashuolto3.Eri tukimuodot, Osa-aikainen erityisopetus, Erityisopetukseen otettujen ja siirrettyjen opetus4.Henkilökohtainen opetuksen... (HOJKS), Opetuksen järjestäminen toiminta-alueittain5.+ EO-opettajan työ, roolit ja toimintamallit –monisteTutustutaan kyselylomakkeeseen "Konstikas sosiaalityö"
Ryhmätyö:
Ryhmä 1: luokittelee ja muokkaa em. kyselyn kohdat 22 – 33
ja suunnittelee kohtaan 1-2 sopivia lisäkysymyksiä (4+4kpl)
Ryhmä 2: luokittelee ja muokkaa em. kyselyn kohdat 34 – 54 ja suunnittelee kohtaan 1-2 sopivia lisäkysymyksiä (4+4kpl)
Ryhmä 3: luokittelee ja muokkaa em. kyselyn kohdat 55 – 70 ja suunnittelee kohtaan 3-4 sopivia lisäkysymyksiä (4+4kpl)
Ryhmä 4: luokittelee ja muokkaa em. kyselyn kohdat 73 – 86 ja suunnittelee kohtaan 3-4 sopivia lisäkysymyksiä (4+4kpl)
Ryhmä 5: luokittelee ja muokkaa em. kyselyn kohdat 87 – 98 ja suunnittelee kohtaan 5 sopivia lisäkysymyksiä (8kpl)
Muokatut ja lisätyt kysymykset esitellään word-muodossa 18.10. AURORAN KOULUN osoite:
|
||